JAK NA ADHD A NEPOZORNOST
Vracíte se právě domů z práce, když k vám na rohu ulice dolehnou povědomé hlasy:
"Je to syčák! Ti rodiče ho snad vůbec nevychovávají! Všimla jste si? Chvíli neposedí, pusu nezavře, jako pytel blech. A jak se vzteká! Já už bych mu dávno jednu střihla! Minule tu vyřvával jako na lesy, nevychovanec jeden. Celý dům už má toho děcka až po krk!"
V tu chvíli se vám v žaludku rozlije ten známý, nepříjemně tíživý pocit. Možná, že nemluví o vás a vašem dítěti, ale...
Zní vám to povědomě?
A tohle znáte...?
- Chvíle, kdy jednu věc opakujete snad tisíckráta stejně máte pocit, že mluvíte do zdi
- Neutišitelné záchvaty pláče nebo vztekukteré berou energii dítěti i vám
- Pokojíček připomínající bitevní polekde pořádek a příměří vydrží maximálně pár minut
- Proškrtané sešity, poznámky a pětky.Co naplat, že učivu rozumí, když projíždějící auta nebo spolužákova nová taška byly zkrátka v tu chvíli zajímavější
- Nekonečné hodiny strávené nad úkolykdy se netrpělivě vrtí na židli, v myšlenkách je někde úplně jinde a vy jen ztrácíte čas
- Stovky utracené namísto v kavárně v papírnictvíprotože gumy, pravítka i tužky se ztrácejí častěji a rychleji než vaše trpělivost
- Chvíle, kdy mluví nebo reaguje impulzivně a bez přemýšlení(protože vysvětlovat paní učitelce, že Honzík tu starou opelichanou vydru tak nemyslel, není zrovna med 🙂 )
Chápeme vás!
Život s "hádětem" je často náročný a přestože ho nade vše milujete, možná si občas kladete otázku, PROČ? Kde je ta chyba?
- Proč je pro něj to, co ostatní děti zvládají levou zadní, obtížné, a proč nemůže fungovat stejně jako oni?
- Proč nemůže alespoň chvíli posedět?
- Proč dává svoje city a emoce najevo způsobem, který mě mnohdy zraňuje?
- Proč má takový problém respektovat pravidla a poslouchat, co mu říkám?
- Proč musím být narozdíl od jiných rodičů večer vyždímaná/ý jako citrón, bez energie a štávy a ptát se sebe sama: Skončí tohle vůbec někdy?
Ráda bych Vám nyní řekla, že to NENÍ vaše chyba ani chyba vašich dětí a že nejsou o nic horší než ostatní.
Jen zkrátka vnímájí věci kolem sebe jinak (a to neznamená, že hůř) 😉 Děti s ADHD potřebují vaši laskavost a pochopení, i když to není vždy procházka růžovou zahradou.
Kolikrát už jste tuhle zkratku slyšeli?
Vsadím se, že mnohokrát.
ADHD z anglického Attention Deficit Hyperactivity Disorder, neboli porucha pozornosti s hyperaktivitou, která postihuje 3–7 % dětí z celkové populace.
Co jste ale možná nevěděli, je, že:
- ADHD je dědičné. Nejedná se o poruchu vůle nebo morální nedostatek zapříčiněný sníženým intelektem.
- ADHD není konec světa, s touto diagnózou lze účinně a efektivně pracovat a dostat oblasti, v nichž se potýkáme s největšími problémy, pod kontrolu.
- ADHD se často projevuje u nadprůměrně inteligentních dětí.
- Mnohé děti s ADHD se vyznačují vynikající dlouhodobou pamětí, kreativním myšlením a schopností nacházet nová originální řešení.
- ADHD má mnoho umělců a známých osobností, kterým tato diagnóza nijak nepřistřihla křídla.
- ADHD není překážkou, aby dítě vyrostlo v úspěšného člověka 😉
Ani vaše děti už nemusí ADHD limitovat na cestě za jejich sny!
Zveme vás proto do podporujícího online kurzu, kde:
- vám pomůžeme objevit skrytý potenciál a talenty vašich dětí, které jste možná doposud kvůli svízelům spojeným s ADHD přehlíželi
- načerpáte množství praktických tipů, jak hravou formou trénovat pozornost a zlepšovat soustředění a paměť vašich dětí
- vám ukážeme, jak pracovat s dětským stresem, hravě zklidnit každé rozrušení a prostřednictvím relaxace upevnit vzájemný vztah s dítětem
- pochopíte, že k trénování pozornosti nejsou potřeba žádné drahé pomůcky, ale vše potřebné najdete přímo u vás doma, třeba v kuchyni 🙂
- vám pomůžeme nastavit komunikaci a pravidla ve třídě i doma tak, abyste s tím byli vy i děti v pohodě a zvládali své dny s větší pohodou a klidem.
KURZ + MATERIÁLY + BONUSY
Celý kurz je složen ze 7 modulů. Každý je zaměřen na jiné téma a dohromady tvoří komplexní puzzle, které pomůže vrátit vašim dětem křídla.
Zázraky se nedějí přes noc. Ale ke všemu dokážeme dojít díky postupným krokům a používáním osvědčených postupů v praxi. Dnes se vám možná zdá, že život s dítětem s ADHD už jiný být nemůže. Věřte mi, že ANO!
Za pár týdnů nebo měsíců se ohlédnete a uvidíte, jaký zázrak se ve vašem životě odehrál.
Změny se brzy promítnou i co se týče stresu. Napětí postupně zmizí a uvolní tak cestu daleko příjemnějším emocím, které naplní vaše dny.
A hlavně si budete s dětmi mnohem mnohem blíž 😉
Kdo vás bude kurzem provázet?
Mgr. Ludmila Leinweberová
Mohu vám zde vypsat, že jsem neurokoučka, trenérka kognitivních funkcí, NLP koučka s mezinárodní certifikací, specialistka na řešení dysporuch a závažných poruch pozornosti a stresu jak u dětí, tak i dospělých, ale co je hlavní je, že jsem maminka dětí s ADHD a sama ADHD mám 🙂
Vím tedy velmi dobře, o čem mluvím. Už jako dítě jsem byla velmi živá, chvíli jsem neposeděla a ve škole v mé schopnosti příliš velké naděje nevkládali.
Doma to bylo naštěstí něco úplně jiného. Podpora milujících rodičů a jejich trpělivý a laskavý přístup mi umožnil vystudovat a věnovat se tomu, co mě baví již více než 28 let.
Za tu dobu jsem vytvořila množství on-line programů a publikací zaměřených na stres, strach, spánek a především ADHD a dysporuchy. Školím ve firmách, organizacích a institucích a připravuji na míru programy pro rozvoj potenciálu u dětí i dospělých. V rámci Institutu praktické pedagogiky dlouhá léta lektoruji akreditované programy MŠMT.
To je docela slušné na dítě s ADHD "bez budoucnosti", co říkáte? 😉
Co o mně říkají absolventi mých kurzů?
Právě jsem doposlouchala a jsem nadšená a šťastná. Už vím proč mě moje Nelinka 9 let často nevnímá. Cítila jsem to již dříve, ale dnešní povídání mě utvrdilo v tom, co cítím již delší čas. Nelinka je velice originální, kreativní a lidská dívenka. A to, že zapomíná věci do školy? Paní učitelka mi sdílí, že si vždy dokáže s lehkostí a radostí poradit. Najde řešení a to je nejdůležitější. Bát dětem oporou a nechtít je předělat 🙂 Kreativně hledat cestičky jak jim zpříjemnit učení hravostí a předat jim své nadšení a chuť pouštět se do nových věcí 🙂 Jsem šťastná, že si dnešní cvičení mohu odnést do svého života a podpořit tak nejen své děti, ale i děti z lesní školky Skřítci z Borovic a děti na mých lekcích dětské jógy.
Právě mám za sebou webinář na téma pozornost a nepozornost a musím říct, že co se týče průvodkyně paní Lidušky Leinweberové, to je něco fantastického. Myslím si, že webinář je vhodný nejen pro rodiče dětí, protože mám syna s poruchou pozornosti a soustředění, ale také pro učitele a asistenty a já, jelikož dělám také asistenta pedagoga a mám zrovna na starost chlapce s poruchou osobnosti, tento webinář mi přinesl hodně nového a užitečného. Co mě překvapilo, že jak je toto téma rozsáhlé, je přenášeno na nás – na maminky, asistenty, pedagogy – tak vlídným a laskavým, já bych řekla až léčebným, způsobem, že na vás nikdo nechrlí žádné pojmy, kterým nerozumíte, nějaká cizí slova, ale vše je vysvětleno úplně jednoduše, laicky, tak, že to prostě pochopíte. Oceňuji spoustu tipů, praktických rad, se kterými nemá běžný člověk ani možnost se seznámit. Takže tento webinář strašně moc doporučuji, určitě do něj vstupte, protože je obrovským přínosem, obohatí vás a nejenom Vás ale i Vaše děti, protože kvůli nim tady vlastně jsme.
Dámy, veľká vďaka za vynikajúci materiál. Môj názor na to, že poskytujete pedagogickej i laickej verejnosti úplne nový pohľad na poruchy učenia je nemenný. Najviac sa mi páči, že Vaše metódy a postupy sú bohato zastúpené skúsenosťami z praxe. Považujem ich za inovatívne, inšpirujúce a som potešená, že som na Vás "natrafila". Ubezpečujem Vás, že Vaša metóda STEP bude mať v mojej praxi široké zastúpenie a že Vaše webináre, publikácie budem odporúčať aj kolegyniam a známym. Prajem Vám aj do ďalších rokov veľa tvorivých nápadov, entuziazmu. Odhodlanie, nezištnosť, zapálenie pre dobrú vec a pedagogický takt Vám nechýbajú. Ste úžasné osôbky. Sála z Vás dobro a pokoj, múdrosť, ktorým dokážete nadchnúť aj osoby mne podobné:-) Nech Vám to dlho vydrží!!! Buďte hlavne zdravé, šťastné a milované!. Môj obdiv už máte. S úctou Dana Molnárová
Protože vaše děti potřebují...
- usměvavou a spokojenou mámu nebo tátu, kteří se na společně strávené chvíle těší
- mít jistotu, že jste tady pro ně a přijímáte je takové, jaké jsou, diagnóza nediagnóza
- vědět, že jsou pro vás jejich pocity a pohled na svět důležité, i když jsou třeba jiné, než byste si představovali
- mít laskavé zázemí, odkud budou moci vzlétat ke hvězdám (a za svými sny)
Na co se můžete v kurzu těšit?
Součástí kurzu je ČLENSKÁ SEKCE, webová stránka, kde najdete všech 7 modulů a veškerý obsah včetně bonusů.
ČLENSKÁ SEKCE JE VÁM K DISPOZICI PO CELOU DOBU TRVÁNÍ KURZU.
Vaše členství zahrnuje také přístup do uzavřené facebookové skupiny, kde se budeme společně potkávat. Pravidelně tam ode mě budete dostávat tipy, rady a poznatky ze života maminky, která je obklopená ADHD ze všech stran 🙂
Podívejte se podrobně na to, co vás čeká:
Členská sekce
Uzavřená členská sekce na míru se všemi materiály.
Tipy a triky
Pravidelný virtuální průvodce světem mysli.
Uzavřená FB skupina
Podporující prostředí otevřené vašemu sdílení.
28 let praxe
Balík zkušeností vměstnaný do jednoho nabitého kurzu.
Otázky a odpovědi
Kdykoliv se můžete zeptat na cokoliv, co vás zajímá.
Podpora
Z vlastní zkušenosti vím, co prožíváte, a jsem tu pro vás.
Témata, kterým se budeme věnovat
NA CESTĚ K SOBĚ
- pochopení sama sebe
- přijetí problému
- jak vnímat dg ADHD
- praktická cvičení
MOZEK V PROCESU UČENÍ
- podmínky práce s pamětí, cesty k paměti (jak přimět paměť a mozek ke spolupráci, konec biflování)
- jazyk paměti a mozku – nový pohled na učení podložený vlastním výzkumem
- co paměti škodí aneb jak jí nevědomky ubližujeme
- přehled nejefektivnějších metod paměti (příklady)
- praktická cvičení
STRES A JAK S NÍM PRACOVAT
-
jak funguje náš mozek ve stresu a jeho vliv na pozornost a paměť
-
kde se bere stres u dětí a mladistvých, jakým způsobem snížit stres u dětí, praktické náměty z praxe
-
specifika stresu u dětí, jeho prožívání vzhledem k věku, důsledky akutního i dlouhodobého stresu, práce pod tlakem
-
podpůrné materiály pro děti do výuky
-
zapojení smyslů a vizualizace v procesu pozornosti a paměti
POZORNOST A NEPOZORNOST
-
mozek a vhodné podmínky k učení a práci
-
principy fungování mozku
-
pozornost a nepozornost
-
fungování lidského mozku ve vztahu k pozornosti
-
soustředění – teoretická východiska, nepozornost jako příčina neúspěchu, cvičení k trénování pozornosti
-
rozvoj mozku a soustředění – techniky a metody
PODPORUJEME SEBEVĚDOMÍ
-
praktické tipy, jak podpořit sebevědomí
-
jednoduchý test, kterým můžeme zjistit, jak na tom dítě je
-
sebevědomí a opakovaný neúspěch
- děti si přenáší sebevědomí od rodičů nebo průvodců
KOMUNIKUJEME SPOLU
- jak komunikovat, když se nesoustředí
-
druhy komunikace
- jak podpořit pohodu v komunikaci
-
praktická cvičení
JAK RELAXOVAT
-
prostředí a relaxace
-
relaxační prvky pro zklidnění a lepší soustředění
-
relaxace a stav klidu – zlepšení koncentrace a výkonu
-
podmínky k prožitku zklidnění
-
pomůcky k relaxačním chvilkám
-
síla dechu a jeho vliv na pozornost – dechové a aktivizační aktivity
Kolik stojí
ČLENSTVÍ V ONLINE KURZU?
Online kurz: JAK NA ADHD A NEPOZORNOST
3970 Kč
1778 Kč
= 254 Kč za 1 modul
- Kompletní přístup do celého 7dílného kurzu
- Uzavřená FB skupina s podporou Ludmily Leinweberové
KLIKNĚTE NA TLAČÍTKO
A PŘIHLAŠTE SE DO KURZU