JAK PRACOVAT S DĚTMI S ADHD

Akreditovaný webinář MŠMT v rozsahu 4 vyučovacích hodin

Dle pokynů MŠMT je časová dotace 4 vyučovacích hodin rozdělena na jednotlivé bloky v délce 90 minut. Mezi vzdělávacími bloky je 60 min pauza.

Jak na to, aby děti zvládaly své dny s větší pohodou a klidem?
Co s tím, když je dítě „všude a nikde“ a nezvládá své povinnosti?
Jak nastavit komunikaci a pravidla ve třídě i doma a být s tím v pohodě?

Webinář Vám přinese:

  • netradiční pohled na život dítěte s ADHD dle fungování dětského mozku
  • komunikační hry pro rozvoj spolupráce a porozumění emocím
  • ověřené tipy, jak uspořádat pracovní místo, aktovku a najít věci za 2 minuty
  • 5minutová pozornostní cvičení, která zabaví děti i Vás 🙂
  • hry z praxe, díky kterým se dítě bude soustředit až o 40 % lépe
  • ukázky, jak využít 1 pomůcku na 10 způsobů a zlepšit míru soustředění
  • tipy, jak za 6 týdnů zkrátit přípravu do školy až o třetinu času
  • čas, který byste jinak trávili hledáním materiálů k rozvoji pozornosti
  • aktivity, které podporují zdravé sebevědomí dětí a jejich vnitřní štěstí
  • komplexní přístup ke zvládání denního koloběhu a vzdělávání dětí s ADHD

Nové přístupy a metody práce s dětmi s ADHD až k Vám domů

Toužíte po tom, abyste s dětmi měli skvělý vztah a rozuměli si?
Rádi byste měli ve třídě a doma spokojené děti s úsměvem na tváři?
Nebaví Vás neustále poslouchat, co to Vaše dítko provedlo a jak je „hrozné“?
Hledáte praxí ověřené náměty, díky kterým pomůžete dětem zvládat školu s lehkostí?
S nadšením objevujete nové přístupy ve vzdělávání z pohledu rozvoje mozku?

Tak to jste tu správně!
To, co na webináři zažijete, ihned využijete se svými dětmi.

Stovky ověřených námětů, které fungují již 4 427 dětem, rodičům a učitelům.
Pojďte do toho a prožijte radost a úspěch Vašich dětí 🙂

Využíváme nejmodernější metody a technologie pro trénink mozku.
ČESKÁ TELEVIZE u nás natáčela dokument o naší práci.

ČESKÁ TELEVIZE na našem pracovišti natáčela časosběrný dokument
o účincích neurotréninku.

 

Naše 26leté zkušenosti můžete využít i Vy!

Vykročte k pohodě již dnes a rezervujte si místo na webináři.

Za webinář můžete získat po splnění podmínek osvědčení MŠMT.

Aktuální termíny webinářů:

6. října 2021   (17:00–21:00)

17. února 2022 (17:00–21:00)

dyslektický mozek
Dámy, veľká vďaka za vynikajúci materiál. Môj názor na to, že poskytujete pedagogickej i laickej verejnosti úplne nový pohľad na poruchy učenia je nemenný. Najviac sa mi páči, že Vaše metódy a postupy sú bohato zastúpené skúsenosťami z praxe. Považujem ich za inovatívne, inšpirujúce a som potešená, že som na Vás "natrafila". Ubezpečujem Vás, že Vaša metóda STEP bude mať v mojej praxi široké zastúpenie a že Vaše webináre, publikácie budem odporúčať aj kolegyniam a známym. Prajem Vám aj do ďalších rokov veľa tvorivých nápadov, entuziazmu. Odhodlanie, nezištnosť, zapálenie pre dobrú vec a pedagogický takt Vám nechýbajú. Ste úžasné osôbky. Sála z Vás dobro a pokoj, múdrosť, ktorým dokážete nadchnúť aj osoby mne podobné:-) Nech Vám to dlho vydrží!!! Buďte hlavne zdravé, šťastné a milované!. Môj obdiv už máte. S úctou Dana Molnárová
Mgr. Dana MolnárováUčitelka ZŠ
Děkuji za příjemný a užitečný webinář a těším se na příští středu. S radostným pocitem jdu ulehnout do postele. Děkuji za dobití baterek. Zítra to prodiskutujeme s asistentkou, co dělat, aby se naše Natállka cítila ve třídě ještě lépe. Tyto informace jsem se doposud nikde nedozvěděla a proto jsem moc ráda, že už vím, jak jim to v těch hlavičkách funguje a jak na to reagovat. A hlavně pravidlo, které začnu už od zítra!!! Poukazovat a hodnotit i pozitivní chování, které nám připadá běžné … a méně vyzdvihovat to negativní chování. MOC DÍKY!!! Dobrou noc 🙂
Sandra Sedlákováučitelka ZŠ
Po včerejší webináři jsem plná energie. Rozdávala jsem ji plnými hrstmi své kolegyni, která začala být poslední dobou velmi pesimistická. Samozřejmě, že i s mými druháčky byl den prima. Nálada učitele je velmi nakažlivá 😊. Dnešek se opět povedl. Už se vůbec nebojím na schůzku budoucích prvňáčků, ikdyž vím, že tam určitě budou opět 2 ADHD děti. Asi jsem na ně magnet 😊. S vámi jsem se ale nějak přestala bát. Plno věcí vím, ale včerejší opakování v rámci semináře mi zase osvěžilo paměť. Děkuji i za nové poznatky, které mi pomohly dát další věci do souvislostí. Pořád se učím 😊 a stále víc mě problémové děti zajímají. Už se moc těším na příští týden. Přeji krásný, pohodový den všem a děkuji za vaši práci.
Mgr. Lenka Boudnáučitelka ZŠ

 

Co nám o webináři napsali účastníci bezprostředně po jeho absolvování?

Proč ADHD a proč webinář?

Zažili jsme to také: Ty chvíle, kdy nevíte, kde Vám hlava stojí.
Kdy jste vyčerpaní a zhroucení z poznámek z okolí i ze školy.
Nevíte, na koho se obrátit a hledáte, co by zafungovalo i u Vašeho dítěte.

A tak jsme se začali zabývat rozvojem mozku a hledat vzájemné souvislosti.

Strávili jsme přes 12 000 hodin u terapií rozvoje mozku,
máme za sebou přes 9700 hodin individuálních lekcí s dětmi
a nesčetně přednášek, workshopů a konzultací s rodiči, učiteli, studenty 🙂

Začalo to vše do sebe zapadat a dávat čím dál větší smysl.
Mozek – stres – vzdělávání – výchova – sebevědomí – sebehodnota.

Pozitivní výsledky se dostavily v poměrně krátkém čase.
Pohoda – rovnováha – klid – pozornost – respektování – vnímání silných stránek.

A nyní je ta chvíle, kdy Vám 26leté zkušenosti chceme předat.
Odhalit praktické tipy, díky kterým objevíte svůj pohodový život
a začnete se ze života radovat.

Věnujte 3 hodiny svého času POHODĚ A RADOSTI, kterou si  NATRVALO vytvoříte díky tipům z vysílání.

Lidu, webinář Pozornost a nepozornost byl báječný 🙂 Právě jsem doposlouchala a jsem nadšená a šťastná. Už vím proč mě moje Nelinka 9 let často nevnímá. Cítila jsem to již dříve, ale dnešní povídání mě utvrdilo v tom, co cítím již delší čas. Nelinka je velice originální, kreativní a lidská dívenka. A to, že zapomíná věci do školy? Paní učitelka mi sdílí, že si vždy dokáže s lehkostí a radostí poradit. Najde řešení a to je nejdůležitější. Bát dětem oporou a nechtít je předělat 🙂 Kreativně hledat cestičky jak jim zpříjemnit učení hravostí a předat jim své nadšení a chuť pouštět se do nových věcí 🙂 Jsem šťastná, že si dnešní cvičení mohu odnést do svého života a podpořit tak nejen své děti, ale i děti z lesní školky Skřítci z Borovic a děti na mých lekcích dětské jógy.
Ludmila Kratochvílováučitelka ZŠ
Vážená Lído, Milado moc děkuji z a webináře, jsem nadšená a s čistým svědomím vám (oběma) musím říct že to byly nejlepší kurzy kterými jsem kdy prošla. Čerpala jsem jako matka čtyř dětí (někdy je to náročnější než plná třída), i jako asistenktka pedagoga. Mnoho tipů jsem již vyzkoušela, na další si brousím zuby. Moc se těším na další setkávání se s vámi alespoň přes obrazovku notebooku a doufám že se za vámi do Brna někdy vypravím osobně 🙂 S poděkováním za váš čas který jste nám věnovaly.
Kateřina KempnáAsistentka pedagoga
Děkuji za skvělý webinář. Splnil veškerá má očekávání. Krásně se poslouchal, i když bylo už docela pozdě, těch pár hodin uteklo jako nic. Opravdu moc děkuji.
Hana Pospíšilovámaminka

Udělejte krok k pevnému vztahu s Vašimi dětmi,
ke vztahu, který září porozuměním a láskou.

Využijte naše principy k Vašemu štěstí.

dyslektický mozek