Institut praktické pedagogiky je součástí projektu Active Brain

Nové přístupy k NEPOZORNOSTI A ADHD letí k Vám

Rádi byste měli ve třídě a doma spokojené děti s úsměvem na tváři?
Hledáte praxí ověřené náměty, díky kterým pomůžete dětem zvládat školu s lehkostí?
S nadšením objevujete nové přístupy ve vzdělávání z pohledu rozvoje mozku?

Chcete získat čas pro sebe místo nekonečného hledání informací na internetu?

Tak to jste tu správně!
To, co na webináři zažijete, můžete ihned využít sve své praxi.

Klid a pohoda doma i ve škole mohou být i Vaše realita.

 Jak pracovat s dětmi s ADHD, termín 2. 11. 2020 od 18 - 21.45 hod.
Pozornost a nepozornost a jak na ni, termín 16. 11. 2020 od 18.30 - 21.30 hod

Pokud máte zájem o osvědčení za oba webináře, zatrhněte v objednávce obě políčka s osvědčením. Každý webinář má své specifické číslo akreditace.

dyslektický mozek
Lidu, webinář Pozornost a nepozornost byl báječný 🙂 Právě jsem doposlouchala a jsem nadšená a šťastná. Už vím proč mě moje Nelinka 9 let často nevnímá. Cítila jsem to již dříve, ale dnešní povídání mě utvrdilo v tom, co cítím již delší čas. Nelinka je velice originální, kreativní a lidská dívenka. A to, že zapomíná věci do školy? Paní učitelka mi sdílí, že si vždy dokáže s lehkostí a radostí poradit. Najde řešení a to je nejdůležitější. Bát dětem oporou a nechtít je předělat 🙂 Kreativně hledat cestičky jak jim zpříjemnit učení hravostí a předat jim své nadšení a chuť pouštět se do nových věcí 🙂 Jsem šťastná, že si dnešní cvičení mohu odnést do svého života a podpořit tak nejen své děti, ale i děti z lesní školky Skřítci z Borovic a děti na mých lekcích dětské jógy.
Ludmila KratochvílováUčitelka lesní MŚ, lektorka dětské jógy
Děkuji za příjemný a užitečný webinář a těším se na příští středu. S radostným pocitem jdu ulehnout do postele. Děkuji za dobití baterek. Zítra to prodiskutujeme s asistentkou, co dělat, aby se naše Natállka cítila ve třídě ještě lépe. Tyto informace jsem se doposud nikde nedozvěděla a proto jsem moc ráda, že už vím, jak jim to v těch hlavičkách funguje a jak na to reagovat. A hlavně pravidlo, které začnu už od zítra!!! Poukazovat a hodnotit i pozitivní chování, které nám připadá běžné … a méně vyzdvihovat to negativní chování. MOC DÍKY!!! Dobrou noc 🙂   Děkuji za informaci a spousty inspirace, moc nás to baví.
Sandra Sedlákováučitelka ZŠ
Po včerejší webináři jsem plná energie. Rozdávala jsem ji plnými hrstmi své kolegyni, která začala být poslední dobou velmi pesimistická. Samozřejmě, že i s mými druháčky byl den prima. Nálada učitele je velmi nakažlivá 😊. Dnešek se opět povedl. Už se vůbec nebojím na schůzku budoucích prvňáčků, ikdyž vím, že tam určitě budou opět 2 ADHD děti. Asi jsem na ně magnet 😊. S vámi jsem se ale nějak přestala bát. Plno věcí vím, ale včerejší opakování v rámci semináře mi zase osvěžilo paměť. Děkuji i za nové poznatky, které mi pomohly dát další věci do souvislostí. Pořád se učím 😊 a stále víc mě problémové děti zajímají. Už se moc těším na příští týden. Přeji krásný, pohodový den všem a děkuji za vaši práci.
Mgr. Lenka Boudnáučitelka ZŠ