Institut praktické pedagogiky je součástí projektu Active Brain

JAK PRACOVAT S DĚTMI S ADHD

Akreditovaný webinář MŠMT v rozsahu 5 vyučovacích hodin

Jak na to, aby děti zvládaly své dny s větší pohodou a klidem?
Co s tím, když je dítě "všude a nikde" a nezvládá své povinnosti?
Jak nastavit komunikaci a pravidla ve třídě i doma a být s tím v pohodě?

Webinář  Vám přinese:

  • Netradiční pohled na život dítěte s ADHD dle fungování dětského mozku
  • Komunikační hry pro rozvoj spolupráce a porozumění emocím
  • Ověřené tipy, jak uspořádat pracovní místo, aktovku a najít věci za 2 minuty
  • 5 minutová pozornostní cvičení, která zabaví děti i Vás 🙂
  • Hry z praxe, díky kterým se dítě bude soustředit až o 40% lépe
  • Ukázky, jak využít 1 pomůcku na 10 způsobů a zlepšit míru soustředění
  • Tipy, jak za 6 týdnů zkrátit přípravu do školy až o třetinu času
  • Čas, který byste jinak trávili hledáním materiálů k rozvoji pozornosti
  • Aktivity, které podporují zdravé sebevědomí dětí a jejich vnitřní štěstí
  • Komplexní přístup ke zvládání denního koloběhu a vzdělávání dětí s ADHD

Nové přístupy a metody práce s dětmi s ADHD až k Vám domů

Toužíte po tom, abyste s dětmi měli skvělý vztah a rozuměli si?
Rádi byste měli ve třídě a doma spokojené děti s úsměvem na tváři?
Nebaví Vás neustále poslouchat, co to Vaše dítko provedlo a jak je "hrozné"?
Hledáte praxí ověřené náměty, díky kterým pomůžete dětem zvládat školu s lehkostí?
S nadšením objevujete nové přístupy ve vzdělávání z pohledu rozvoje mozku?

Tak to jste tu správně!
To, co na webináři zažijete, ihned využijete se svými dětmi.

Stovky ověřených námětů, které fungují již 4 427 dětem, rodičům a učitelům.
Pojďte do toho a prožijte radost a úspěch Vašich dětí 🙂

Využíváme nejmodernější metody a technologie pro trénink mozku.
ČESKÁ TELEVIZE u nás natáčela dokument o naší práci.

ČESKÁ TELEVIZE na našem pracovišti natáčela časosběrný dokument
o účincích neurotréninku.

 

Naše 26 leté zkušenosti můžete využít i Vy!

Vykročte k pohodě již dnes a rezervujte si místo na webináři.

Za webinář můžete získat po splnění podmínek osvědčení MŠMT.

dyslektický mozek
Děkuji za příjemný a užitečný webinář a těším se na příští středu. S radostným pocitem jdu ulehnout do postele. Děkuji za dobití baterek. Zítra to prodiskutujeme s asistentkou, co dělat, aby se naše Natállka cítila ve třídě ještě lépe. Tyto informace jsem se doposud nikde nedozvěděla a proto jsem moc ráda, že už vím, jak jim to v těch hlavičkách funguje a jak na to reagovat. A hlavně pravidlo, které začnu už od zítra!!! Poukazovat a hodnotit i pozitivní chování, které nám připadá běžné … a méně vyzdvihovat to negativní chování. MOC DÍKY!!! Dobrou noc 🙂
Sandra Sedlákováučitelka ZŠ
Po včerejší webináři jsem plná energie. Rozdávala jsem ji plnými hrstmi své kolegyni, která začala být poslední dobou velmi pesimistická. Samozřejmě, že i s mými druháčky byl den prima. Nálada učitele je velmi nakažlivá 😊. Dnešek se opět povedl. Už se vůbec nebojím na schůzku budoucích prvňáčků, ikdyž vím, že tam určitě budou opět 2 ADHD děti. Asi jsem na ně magnet 😊. S vámi jsem se ale nějak přestala bát. Plno věcí vím, ale včerejší opakování v rámci semináře mi zase osvěžilo paměť. Děkuji i za nové poznatky, které mi pomohly dát další věci do souvislostí. Pořád se učím 😊 a stále víc mě problémové děti zajímají. Už se moc těším na příští týden. Přeji krásný, pohodový den všem a děkuji za vaši práci.
Mgr. Lenka Boudnáučitelka ZŠ
Vážená Lído, Milado moc děkuji z a webináře, jsem nadšená a s čistým svědomím vám (oběma) musím říct že to byly nejlepší kurzy kterými jsem kdy prošla. Čerpala jsem jako matka čtyř dětí (někdy je to náročnější než plná třída), i jako asistenktka pedagoga. Mnoho tipů jsem již vyzkoušela, na další si brousím zuby. Moc se těším na další setkávání se s vámi alespoň přes obrazovku notebooku a doufám že se za vámi do Brna někdy vypravím osobně 🙂 S poděkováním za váš čas který jste nám věnovaly.
Kateřina Kempnáasistentka pedagoga
Lidu, webinář Pozornost a nepozornost byl báječný 🙂 Právě jsem doposlouchala a jsem nadšená a šťastná. Už vím proč mě moje Nelinka 9 let často nevnímá. Cítila jsem to již dříve, ale dnešní povídání mě utvrdilo v tom, co cítím již delší čas. Nelinka je velice originální, kreativní a lidská dívenka. A to, že zapomíná věci do školy? Paní učitelka mi sdílí, že si vždy dokáže s lehkostí a radostí poradit. Najde řešení a to je nejdůležitější. Bát dětem oporou a nechtít je předělat 🙂 Kreativně hledat cestičky jak jim zpříjemnit učení hravostí a předat jim své nadšení a chuť pouštět se do nových věcí 🙂 Jsem šťastná, že si dnešní cvičení mohu odnést do svého života a podpořit tak nejen své děti, ale i děti z lesní školky Skřítci z Borovic a děti na mých lekcích dětské jógy.
Ludmila Kratochvílováučitelka lesní MŠ Skřítci z Borovic, lektorka dětské jógy

Proč ADHD a proč webinář?

Zažili jsme to také: Ty chvíle, kdy nevíte, kde Vám hlava stojí.
Kdy jste vyčerpaní a zhroucení z poznámek z okolí i ze školy.
Nevíte, na koho se obrátit a hledáte, co by zafungovalo i u Vašeho dítěte.

A tak jsme se začali zabývat rozvojem mozku a hledat vzájemné souvislosti.

Strávili jsme přes 12 000 hodin u terapií rozvoje mozku,
máme za sebou přes 9700 hodin individuálních lekcí s dětmi
a nesčetně přednášek, workshopů a konzultací s rodiči, učiteli, studenty 🙂

Začalo to vše do sebe zapadat a dávat čím dál větší smysl.
Mozek - stres - vzdělávání - výchova - sebevědomí - sebehodnota.

Pozitivní výsledky se dostavily v poměrně krátkém čase.
Pohoda - rovnováha - klid - pozornost - respektování - vnímání silných stránek.

A nyní je ta chvíle, kdy Vám 26 leté zkušenosti chceme předat.
Odhalit praktické tipy, díky kterým objevíte svůj pohodový život
a začnete se ze života radovat.

Ve vysílání na Vás čekají:

  • Odpovědi na to, co Vás trápí ve vztahu s Vašimi adéháďátky
  • Nové trendy a zkušenosti z praxe k fungování mozku dítěte s ADHD
  • Fungující tipy, jak za 2 minuty uspořádat pracovní místo
  • 5 minutová pozornostní cvičení, která zabaví děti i Vás 🙂
  • Hry z praxe, díky kterým se dítě bude soustředit až o 40% lépe
  • Relaxační hříčky nejen pro děti, ale i pro Vás, abyste zvládli svůj stres
  • Tipy, jak za 6 týdnů zkrátit přípravu do školy až o třetinu času
  • Aktivity, které podporují zdravé sebevědomí dětí a jejich vnitřní štěstí
  • Náměty ke zvládání denního koloběhu a vzdělávání dětí s ADHD

Věnujte 3 hodiny svého času POHODĚ A RADOSTI, kterou si  NATRVALO vytvoříte díky tipům z vysílání.

Lidu, webinář Pozornost a nepozornost byl báječný 🙂 Právě jsem doposlouchala a jsem nadšená a šťastná. Už vím proč mě moje Nelinka 9 let často nevnímá. Cítila jsem to již dříve, ale dnešní povídání mě utvrdilo v tom, co cítím již delší čas. Nelinka je velice originální, kreativní a lidská dívenka. A to, že zapomíná věci do školy? Paní učitelka mi sdílí, že si vždy dokáže s lehkostí a radostí poradit. Najde řešení a to je nejdůležitější. Bát dětem oporou a nechtít je předělat 🙂 Kreativně hledat cestičky jak jim zpříjemnit učení hravostí a předat jim své nadšení a chuť pouštět se do nových věcí 🙂 Jsem šťastná, že si dnešní cvičení mohu odnést do svého života a podpořit tak nejen své děti, ale i děti z lesní školky Skřítci z Borovic a děti na mých lekcích dětské jógy.
Ludmila Kratochvílováučitelka ZŠ
Děkuji za příjemný a užitečný webinář a těším se na příští středu. S radostným pocitem jdu ulehnout do postele. Děkuji za dobití baterek. Zítra to prodiskutujeme s asistentkou, co dělat, aby se naše Natállka cítila ve třídě ještě lépe. Tyto informace jsem se doposud nikde nedozvěděla a proto jsem moc ráda, že už vím, jak jim to v těch hlavičkách funguje a jak na to reagovat. A hlavně pravidlo, které začnu už od zítra!!! Poukazovat a hodnotit i pozitivní chování, které nám připadá běžné … a méně vyzdvihovat to negativní chování. MOC DÍKY!!! Dobrou noc 🙂
Sandra Sedlákováučitelka ZŠ
Děkuji za skvělý webinář. Splnil veškerá má očekávání. Krásně se poslouchal, i když bylo už docela pozdě, těch pár hodin uteklo jako nic. Opravdu moc děkuji.
Hana Pospíšilovámaminka
Po včerejší webináři jsem plná energie. Rozdávala jsem ji plnými hrstmi své kolegyni, která začala být poslední dobou velmi pesimistická. Samozřejmě, že i s mými druháčky byl den prima. Nálada učitele je velmi nakažlivá 😊. Dnešek se opět povedl. Už se vůbec nebojím na schůzku budoucích prvňáčků, ikdyž vím, že tam určitě budou opět 2 ADHD děti. Asi jsem na ně magnet 😊. S vámi jsem se ale nějak přestala bát. Plno věcí vím, ale včerejší opakování v rámci semináře mi zase osvěžilo paměť. Děkuji i za nové poznatky, které mi pomohly dát další věci do souvislostí. Pořád se učím 😊 a stále víc mě problémové děti zajímají. Už se moc těším na příští týden. Přeji krásný, pohodový den všem a děkuji za vaši práci.
Mgr. Lenka Boudnáučitelka ZŠ

Udělejte krok k pevnému vztahu s Vašimi dětmi,
ke vztahu, který září porozuměním a láskou.

Využijte naše principy k Vašemu štěstí.

dyslektický mozek