Objednávka

Koučinku rodičů s ADHD dětmi

Specifika koučinku rodičů a dětí s ADHD

  • 1
    Na míru Vaší rodině
    Poskytneme Vám praktické a konkrétní rady, jak obtížné situace u Vás řešit. Jsou to aktivity a postupy ušité na míru přímo pro Vás. Indivdiduální přístup je základem pro fungující prinicipy.
  • 2
    Odhalit problém a nalézt cestu
    Probereme všechny aspekty, které ovlivňují Váš život. Komplexní pohled, zkušenosti a ověřené postupy jsou základem pro nalazení cesty pro Vaši situaci.
  • 3
    Spolupráce a činy jsou rychlými pomocníky
    Společně se novinky do rodinného fungování a komunikace zavádí lépe. Naše průběžná podpora a Váš aktivní přístup přináší výsledky.
  • 4
    Co můžete očekávat
    Individuální a respektující přístup k Vaší situaci a návazné řešení. Fungující a jednoduché tipy, jak řešit problémové situace, jak zvládnout komunikaci s dětmi a respektovat se navzájem.
  • 5
    Intervence přímo u Vás doma
    Konkrétní tipy a pravidla se nejsnáze nastavují přímo v rodině. Rádi přijedeme za Vámi.
  • 6
    Pedagogická podpora a návrh intervence během 120 minut

Přímo na míru Vašim potřebám. Unikátní metoda práce. Podpora dítěte a vztahů v rodině. 

Do centra jsme nejdříve chodili se synem na Biofeedback kvůli nesoustředění, roztržitosti a dalším věcem. Ale správný vývoj malé osobnosti není jen o stavu mozku, ale i o správné a pozitivní výchově a působení, porozumění dítěti a o vztazích v rodině i mimo ni. Proto jsme se s paní Smutnou domluvili také na individuálních sezeních se synem. Neměl žádné výrazné výchovné problémy,chtěli jsme spíše problémům předcházet a také pracovat na vzájemných vztazích, porozumění a pochopení. Sezení byla přizpůsobená našim požadavkům, byla velmi individuální a osobní, a i když bylo naplánované téma, často se ubralo jinudy, prostě podle toho, co zrovna syna tížilo nebo vyplulo na povrch, což bylo přirozené a nespoutané. Odhalili jsme spolu skryté příčiny jeho chování, začali jsme je řešit, změnili jsme určité způsoby chování, které nebyly úplně tím pravým ořechovým, pochopili jsme spoustu věcí, díky kterým máme teď úžasný otevřený vztah, umíme řešit problémy s větším klidem a porozuměním z obou stran. A to úplně nejúžasnější je, že se tady jakoby začaly rozvíjet a posilovat Šimonovi pozitivní kladné vlastnosti. Prostě z kluka, který měl nálepku rošťák, je milý, vnímavý, citlivý kluk se smyslem pro spravedlnost, co chrání slabší, je obětavý a dokáže bez problémů pomoci. Chce to jen správný přístup a pochopení, k čemuž je mnohdy potřeba nadhled, rada, prostě správné odborné vedení, čím speciální pedagogika v podání paní Smutné rozhodně je a my jsme ji za její neocenitelnou pomoc velmi vděční.
Jana Svojáková a Šimon