JAK NA ČTENÍ A DYSLEXII PRAKTICKY

Akreditovaný webinář MŠMT v rozsahu 8 vyučovacích hodin

 

Nevíte, co s tím, když se písmenka pletou a čtení není plynulé?

Toužíte mít v kapse 200+ tipů, námětů a her k počátečnímu čtení?

Objevte nové pojetí čtení, které respektuje vývoj dětského mozku, využívá moderní technologie a efektivní cvičení k odbourání stresu u dětí.

Seminářem získáte

  • Praktické tipy a náměty na netradiční pomůcky a hry
    díky kterým budete vědět, jak zábavnou formou rozvíjet u dětí sluchové, zrakové vnímání a protorovou orientaci
  • Jasné kroky, jak pomoci dětem s dysporuchami,
    rozvíjet komplexně oblasti, které ovlivňují plynulost a správnost čtení a jak vzbudit u dětí radost a chuť procvičovat
  • Nejnovější poznatky o fungování mozku a vlivu stresu při čtení
    a osvědčené náměty a tipy pro podporu "písmenkového" sebevědomí dítěte a vnitřní pohodu
  • Tipy na neotřelé a nevšední pomůcky
    které lze vyrobit i pro domácí procvičování za pár korun. A jako bonus zjistíte, jak 1 pomůcku využít na 10 způsobů 🙂
  • Doplňující tipy a hry ke knize Dyslektický mozek
    a rozšířené odpovědi na otázky, které se týkají obtíží ve čtení, psaní, pozornosti a dalších oblastí ovlivňující život dítěte
  • Osvědčení o obsolvování akreditovaného vzdělávacího programu
    a naši podporu ve Vaší další práci a uplatnění získaných dovedností ze semináře

Vzdělávání proběhne formou WEBINÁŘE

Časová dotace 8 vyučovacích hodin bude rozdělena do 2 dnů na jednotlivé bloky v délce 90 minut. Mezi vzdělávacími bloky bude 60 min pauza.

Toužíte po tom mít:

...s dětmi skvělý vztah a vzájemně si rozumět?
...ve Vaší třídě i doma spokojené děti s úsměvem na tváři?
...po ruce praxí ověřené náměty, které pomohou dětem zvládat školu s lehkostí?
...k dispozici nové přístupy ve vzdělávání z pohledu rozvoje mozku?

Tak to jste tu správně!
To, co na webináři zažijete, ihned využijete se svými dětmi.

 

Stovky ověřených námětů, které fungují již 4 427 dětem, rodičům a učitelům.
Pojďte do toho a prožijte radost a úspěch Vašich dětí 🙂

Využíváme nejmodernější metody a technologie pro trénink mozku.
ČESKÁ TELEVIZE u nás natáčela dokument o naší práci.

ČESKÁ TELEVIZE na našem pracovišti natáčela časosběrný dokument
o účincích neurotréninku.

 

Termíny:

On-line webinář 
  3.–4. února 2021  od 17:00–21:00
21.–22. dubna 2021 od 17:00–21:00

Naše 26leté zkušenosti můžete využít i Vy!

Vykročte k pohodě již dnes a rezervujte si místo na webináři.

Za webinář můžete získat po splnění podmínek osvědčení MŠMT.

 

Podmínkou pro získání osvědčení je účast na webináři po oba dva dny.

dyslektický mozek

 Řešíte mimo čtení i nepozornost? Máme pro Vás řešení!

Děkuji za příjemný a užitečný webinář a těším se na příští středu. S radostným pocitem jdu ulehnout do postele. Děkuji za dobití baterek. Zítra to prodiskutujeme s asistentkou, co dělat, aby se naše Natállka cítila ve třídě ještě lépe. Tyto informace jsem se doposud nikde nedozvěděla a proto jsem moc ráda, že už vím, jak jim to v těch hlavičkách funguje a jak na to reagovat. A hlavně pravidlo, které začnu už od zítra!!! Poukazovat a hodnotit i pozitivní chování, které nám připadá běžné … a méně vyzdvihovat to negativní chování. MOC DÍKY!!! Dobrou noc 🙂
Sandra Sedlákováučitelka ZŠ
Po včerejší webináři jsem plná energie. Rozdávala jsem ji plnými hrstmi své kolegyni, která začala být poslední dobou velmi pesimistická. Samozřejmě, že i s mými druháčky byl den prima. Nálada učitele je velmi nakažlivá 😊. Dnešek se opět povedl. Už se vůbec nebojím na schůzku budoucích prvňáčků, ikdyž vím, že tam určitě budou opět 2 ADHD děti. Asi jsem na ně magnet 😊. S vámi jsem se ale nějak přestala bát. Plno věcí vím, ale včerejší opakování v rámci semináře mi zase osvěžilo paměť. Děkuji i za nové poznatky, které mi pomohly dát další věci do souvislostí. Pořád se učím 😊 a stále víc mě problémové děti zajímají. Už se moc těším na příští týden. Přeji krásný, pohodový den všem a děkuji za vaši práci.
Mgr. Lenka Boudnáučitelka ZŠ
Vážená Lído, Milado moc děkuji z a webináře, jsem nadšená a s čistým svědomím vám (oběma) musím říct že to byly nejlepší kurzy kterými jsem kdy prošla. Čerpala jsem jako matka čtyř dětí (někdy je to náročnější než plná třída), i jako asistenktka pedagoga. Mnoho tipů jsem již vyzkoušela, na další si brousím zuby. Moc se těším na další setkávání se s vámi alespoň přes obrazovku notebooku a doufám že se za vámi do Brna někdy vypravím osobně 🙂 S poděkováním za váš čas který jste nám věnovaly.
Kateřina Kempnáasistentka pedagoga
Lidu, webinář Pozornost a nepozornost byl báječný 🙂 Právě jsem doposlouchala a jsem nadšená a šťastná. Už vím proč mě moje Nelinka 9 let často nevnímá. Cítila jsem to již dříve, ale dnešní povídání mě utvrdilo v tom, co cítím již delší čas. Nelinka je velice originální, kreativní a lidská dívenka. A to, že zapomíná věci do školy? Paní učitelka mi sdílí, že si vždy dokáže s lehkostí a radostí poradit. Najde řešení a to je nejdůležitější. Bát dětem oporou a nechtít je předělat 🙂 Kreativně hledat cestičky jak jim zpříjemnit učení hravostí a předat jim své nadšení a chuť pouštět se do nových věcí 🙂 Jsem šťastná, že si dnešní cvičení mohu odnést do svého života a podpořit tak nejen své děti, ale i děti z lesní školky Skřítci z Borovic a děti na mých lekcích dětské jógy.
Ludmila Kratochvílováučitelka lesní MŠ Skřítci z Borovic, lektorka dětské jógy

Proč čtení pro dyslektiky a proč webinář?

Zažili jsme to také: Ty chvíle, kdy nevíte, kde Vám hlava stojí.
Kdy jste vyčerpaní a zhroucení z poznámek z okolí i ze školy.
Nevíte, na koho se obrátit a hledáte, co by zafungovalo i u Vašeho dítěte.

A tak jsme se začali zabývat rozvojem mozku a hledat vzájemné souvislosti.

Strávili jsme přes 12 000 hodin u terapií rozvoje mozku,
máme za sebou přes 9700 hodin individuálních lekcí s dětmi
a nesčetně přednášek, workshopů a konzultací s rodiči, učiteli, studenty 🙂

Začalo to vše do sebe zapadat a dávat čím dál větší smysl.
Mozek – stres – vzdělávání – výchova – sebevědomí – sebehodnota.

Pozitivní výsledky se dostavily v poměrně krátkém čase.
Pohoda – rovnováha – klid – pozornost – respektování – vnímání silných stránek.

A nyní je ta chvíle, kdy Vám 26leté zkušenosti chceme předat.
Odhalit praktické tipy, díky kterým objevíte svůj pohodový život
a začnete se ze života radovat.

Věnujte svůj čas POHODĚ A RADOSTI, kterou si NATRVALO vytvoříte díky tipům z vysílání.

Lidu, webinář Pozornost a nepozornost byl báječný 🙂 Právě jsem doposlouchala a jsem nadšená a šťastná. Už vím proč mě moje Nelinka 9 let často nevnímá. Cítila jsem to již dříve, ale dnešní povídání mě utvrdilo v tom, co cítím již delší čas. Nelinka je velice originální, kreativní a lidská dívenka. A to, že zapomíná věci do školy? Paní učitelka mi sdílí, že si vždy dokáže s lehkostí a radostí poradit. Najde řešení a to je nejdůležitější. Bát dětem oporou a nechtít je předělat 🙂 Kreativně hledat cestičky jak jim zpříjemnit učení hravostí a předat jim své nadšení a chuť pouštět se do nových věcí 🙂 Jsem šťastná, že si dnešní cvičení mohu odnést do svého života a podpořit tak nejen své děti, ale i děti z lesní školky Skřítci z Borovic a děti na mých lekcích dětské jógy.
Ludmila Kratochvílováučitelka ZŠ
Děkuji za příjemný a užitečný webinář a těším se na příští středu. S radostným pocitem jdu ulehnout do postele. Děkuji za dobití baterek. Zítra to prodiskutujeme s asistentkou, co dělat, aby se naše Natállka cítila ve třídě ještě lépe. Tyto informace jsem se doposud nikde nedozvěděla a proto jsem moc ráda, že už vím, jak jim to v těch hlavičkách funguje a jak na to reagovat. A hlavně pravidlo, které začnu už od zítra!!! Poukazovat a hodnotit i pozitivní chování, které nám připadá běžné … a méně vyzdvihovat to negativní chování. MOC DÍKY!!! Dobrou noc 🙂
Sandra Sedlákováučitelka ZŠ
Děkuji za skvělý webinář. Splnil veškerá má očekávání. Krásně se poslouchal, i když bylo už docela pozdě, těch pár hodin uteklo jako nic. Opravdu moc děkuji.
Hana Pospíšilovámaminka
Po včerejší webináři jsem plná energie. Rozdávala jsem ji plnými hrstmi své kolegyni, která začala být poslední dobou velmi pesimistická. Samozřejmě, že i s mými druháčky byl den prima. Nálada učitele je velmi nakažlivá 😊. Dnešek se opět povedl. Už se vůbec nebojím na schůzku budoucích prvňáčků, ikdyž vím, že tam určitě budou opět 2 ADHD děti. Asi jsem na ně magnet 😊. S vámi jsem se ale nějak přestala bát. Plno věcí vím, ale včerejší opakování v rámci semináře mi zase osvěžilo paměť. Děkuji i za nové poznatky, které mi pomohly dát další věci do souvislostí. Pořád se učím 😊 a stále víc mě problémové děti zajímají. Už se moc těším na příští týden. Přeji krásný, pohodový den všem a děkuji za vaši práci.
Mgr. Lenka Boudnáučitelka ZŠ

Udělejte krok k pevnému vztahu s Vašimi dětmi,
ke vztahu, který září porozuměním a láskou.

Využijte naše principy k Vašemu štěstí.

dyslektický mozek