UČÍM SE PSÁT

... aneb jak zvládnout psaní bez bolesti ruky
a správně držet tužku i když ještě nejsem v 1. třídě

Akreditovaný webinář MŠMT

Jak na to, aby ruka při psaní nebolela?
Proč uvolňovat ruku a jak na špatný úchop či tlak při psaní?
Jak si hrát a rozvíjet motoriku ruky, aby dítě psalo rychle a plynule?

Akreditovaný webinář  Vám přinese:

  • Ověřené tipy, jak připravit dítě na plynulé a bezbolestné psaní
  • 40 her a aktivit z praxe pro rozvoj hrubé a jemné motoriky
  • Cvičení pro děti s DYSGRAFIÍ k zapamatování si tvaru písmen
  • Grafomotorické aktivity do třídy i pro domácí přípravu s maminkou
  • Fígle pro nácvik správného úchopu bez stresu u papíru
  • Principy, jak připravit leváky na psaní a co s náklonem sešitu
  • 3 minutové hříčky pro rozvoj pozornosti k úspěšnému přepisu a opisu
  • Relaxační cvičení, která vedou k dbourání stresu a uvolnění ruky
  • Čas, který byste jinak trávili hledáním rad jak na psaní a úchop tužky
  • Komplexní přístup ke psaní z pohledu vývoje dětského mozku a předcházení poruchám učení jako je dysgrafie, dysortografie, dyslexie

Nové přístupy ke psaní až k Vám domů

Toužíte po tom, aby Vaše dítě zažilo radost ze psaní? Hledáte praxí ověřené náměty, díky kterým předejdete DYS poruchám? S nadšením objevujete nové přístupy ke psaní z pohledu vývoje mozku?

Tak to jste tu správně!
To, co na webináři zažijete, můžete ihned využít se svými dětmi.

Desítky minut her a smíchu u grafomotoriky a psaní mohou být i Vaše realita.

dyslektický mozek

Využíváme nejmodernější metody a technologie pro trénink mozku.
ČESKÁ TELEVIZE natáčela dokument o naší práci.

ČESKÁ TELEVIZE na našem pracovišti natáčela časosběrný dokument
o účincích neurotréninku.

 

Naše 26 leté zkušenosti můžete využít i Vy!

Vykročte k pohodě již dnes a rezervujte si místo na webináři.

Za webinář můžete získat po splnění podmínek osvědčení MŠMT.

dyslektický mozek

Právě jsem doposlouchala webinář Učím se číst a jsem nadšená :) Nádherné, plné inspirace jak vše zapojit do běžného dne při procházce, doma, kdekoliv můžete s dětmi trénovat hravě a lehce, bez stresu a napětí :) Milado, moc MOC děkuji za nadšení, které z tebe čiší a je to opravdu nakažlivé:) Jsem šťastná, že tě tu mám. Jsi mojí velkou inspirací. Ráda se od tebe učím.

Ludmila Kratochvílováučitelka lesní MŠ, lektorka jógy

Děkuji za skvělý webinář. Splnil veškerá má očekávání. Krásně se poslouchal, i když bylo už docela pozdě, těch pár hodin uteklo jako nic. Opravdu moc děkuji.

Hana Pospíšilovámaminka

Po včerejší webináři jsem plná energie. Rozdávala jsem ji plnými hrstmi své kolegyni, která začala být poslední dobou velmi pesimistická. Samozřejmě, že i s mými druháčky byl den prima. Nálada učitele je velmi nakažlivá 😊. Dnešek se opět povedl. Už se vůbec nebojím na schůzku budoucích prvňáčků, ikdyž vím, že tam určitě budou opět 2 ADHD děti. Asi jsem na ně magnet 😊. S vámi jsem se ale nějak přestala bát. Plno věcí vím, ale včerejší opakování v rámci semináře mi zase osvěžilo paměť. Děkuji i za nové poznatky, které mi pomohly dát další věci do souvislostí. Pořád se učím 😊 a stále víc mě problémové děti zajímají. Už se moc těším na příští týden. Přeji krásný, pohodový den všem a děkuji za vaši práci.

Mgr. Lenka Boudnáučitelk ZŠ

Vážená Lído, Milado moc děkuji z a webináře, jsem nadšená a s čistým svědomím vám (oběma) musím říct že to byly nejlepší kurzy kterými jsem kdy prošla. Čerpala jsem jako matka čtyř dětí (někdy je to náročnější než plná třída), i jako asistenktka pedagoga. Mnoho tipů jsem již vyzkoušela, na další si brousím zuby. Moc se těším na další setkávání se s vámi alespoň přes obrazovku notebooku a doufám že se za vámi do Brna někdy vypravím osobně :) S poděkováním za váš čas který jste nám věnovaly.

Kateřina Kempnáasistentka

Proč téma PSANÍ a proč webinář?

Zažili jsme to také:
Ty chvíle, kdy dítě brečí nad písankou, že má vše škaredé
a místo jedničky nebo smajlíka samé červené opravy.
Hodiny a hodiny procvičování nanečisto a stejně jsou slova kostrbatá.
Rady, jak uvolnit ruku, které nepomáhají a psaní je i nadále horor.

A tak jsme se začali zabývat rozvojem mozku a hledat vzájemné souvislosti.

Strávili jsme přes 12 000 hodin u terapií rozvoje mozku,
máme za sebou přes 9700 hodin individuálních lekcí s dětmi
a nesčetně přednášek, workshopů a konzultací s rodiči, učiteli, studenty :)

Začalo to vše do sebe zapadat a dávat čím dál větší smysl.
Mozek - stres - nepozornost - vzdělávání - výchova - sebevědomí.

Pozitivní výsledky se dostavily v poměrně krátkém čase.
Pohoda - rovnováha - klid - pozornost - respektování - vnímání silných stránek.

A nyní je ta chvíle, kdy Vám 26 leté zkušenosti chceme předat.

Odhalíme Vám praktické tipy, jak si poradit se špatným úchopem,
bolestí ruky při psaní a kostrbatým písmem.
Ukážeme Vám cestu, jak zbavit děti naštvání a stresu z písanky.
Poznáte, jak na to, aby se děti usmály a plynule a bez bolesti psaly.

Ve vysílání na Vás čekají:

  • Ověřené tipy, jak připravit dítě na plynulé a bezbolestné psaní
  • 40 her a aktivit z praxe pro rozvoj hrubé a jemné motoriky
  • Cvičení pro děti s DYSGRAFIÍ k zapamatování si tvaru písmen
  • Grafomotorické aktivity do třídy i pro domácí přípravu s maminkou
  • Fígle pro nácvik správného úchopu bez stresu u papíru
  • Principy, jak připravit leváky na psaní a co s náklonem sešitu
  • 3 minutové hříčky pro rozvoj pozornosti k úspěšnému přepisu a opisu
  • Relaxační cvičení, která vedou k dbourání stresu a uvolnění ruky
  • Čas, který byste jinak trávili hledáním rad jak na psaní a úchop tužky
  • Komplexní přístup ke psaní z pohledu vývoje dětského mozku a předcházení poruchám učení jako je dysgrafie, dysortografie, dyslexie

Věnujte 3 hodiny svého času HRÁM A CVIČENÍM KE PSANÍ a umožněte dětem zažít radost z úspěchu a objevení svých silných stránek.

V naší mateřské škole jsme měli možnost zúčastnit tří workshopů (grafomotorika, pohodové čtení a počítání) pod vedením úžasné lektorky Milady Smutné. Všechny tři semináře pedagogickému sboru i rodičům daly plno nových nápadů, jak dětem nástup do první třídy co nejvíce usnadnit. Rodiče určitě také potěšila informace, že každý problém má řešení. Při jeho řešení není nutný dril a nervy, ale vše jde s úsměvem. Praktické ukázky různých her nám to jen potvrdily. Děkujeme a těšíme se na další setkaní v příštím školním roce.

Mgr. Martina Jochmanováředitelka MŠ Blučina

Dobrý den, jmenuji se Monika a jsem učitelkou na prvním stupni základní školy ve čtvrté třídě a dnes jsem absolvovala seminář Grafomotorika prakticky a moc bych to všem chtěla doporučit. Je to skvělé propojení teorie s praxí. Veškeré aktivity jsem si mohla vyzkoušet sama, takže jsem opravdu pocítila, jak se ty děti při činnostech, při pokynech učitele, cítí, co prožívají. Kromě toho jsem si vyrobila i sama některé pomůcky a odnáším si spoustu nápadů, tipů a materiálů. Přístup byl velmi přátelský a celé jsem si to velmi užila. Moc všem doporučuji. Monika Smutná

Monika Smutnáučitelka v 1. třídě

Vážená Lído, Milado moc děkuji z a webináře, jsem nadšená a s čistým svědomím vám (oběma) musím říct že to byly nejlepší kurzy kterými jsem kdy prošla. Čerpala jsem jako matka čtyř dětí (někdy je to náročnější než plná třída), i jako asistenktka pedagoga. Mnoho tipů jsem již vyzkoušela, na další si brousím zuby. Moc se těším na další setkávání se s vámi alespoň přes obrazovku notebooku a doufám že se za vámi do Brna někdy vypravím osobně :) S poděkováním za váš čas který jste nám věnovaly.

Kateřina Kempnáasistentka pedagoga, maminka

Udělejte krok k pevnému vztahu s Vašimi dětmi,
ke vztahu, který září porozuměním a láskou.

Využijte naše principy k Vašemu štěstí.

Pokud máte zájem o osvědčení z tohoto akreditovaného webináře, tak prosím zatrhněte v objednávce 1 kus osvědčení. Rádi Vám do 14 pracovních dnů osvědčení vystavíme a zašleme na Vámi uvedený e-mail v objednávce.

Webinář Učím se psát odvysíláme 20. června 2019 od 18 do 21 hodin.

Další termíny už brzy.

dyslektický mozek

Vážená Lído, Milado moc děkuji z a webináře, jsem nadšená a s čistým svědomím vám (oběma) musím říct že to byly nejlepší kurzy kterými jsem kdy prošla. Čerpala jsem jako matka čtyř dětí (někdy je to náročnější než plná třída), i jako asistenktka pedagoga. Mnoho tipů jsem již vyzkoušela, na další si brousím zuby. Moc se těším na další setkávání se s vámi alespoň přes obrazovku notebooku a doufám že se za vámi do Brna někdy vypravím osobně :) S poděkováním za váš čas který jste nám věnovaly.

Kateřina Kempnámaminka, asistentka pedagoga

Po včerejší webináři jsem plná energie. Rozdávala jsem ji plnými hrstmi své kolegyni, která začala být poslední dobou velmi pesimistická. Samozřejmě, že i s mými druháčky byl den prima. Nálada učitele je velmi nakažlivá 😊. Dnešek se opět povedl. Už se vůbec nebojím na schůzku budoucích prvňáčků, ikdyž vím, že tam určitě budou opět 2 ADHD děti. Asi jsem na ně magnet 😊. S vámi jsem se ale nějak přestala bát. Plno věcí vím, ale včerejší opakování v rámci semináře mi zase osvěžilo paměť. Děkuji i za nové poznatky, které mi pomohly dát další věci do souvislostí. Pořád se učím 😊 a stále víc mě problémové děti zajímají. Už se moc těším na příští týden. Přeji krásný, pohodový den všem a děkuji za vaši práci.

Mgr. Lenka Boudnáučitelka ZŠ

Právě jsem doposlouchala webinář Učím se číst a jsem nadšená :) Nádherné, plné inspirace jak vše zapojit do běžného dne při procházce, doma, kdekoliv můžete s dětmi trénovat hravě a lehce, bez stresu a napětí :) Milado, moc MOC děkuji za nadšení, které z tebe čiší a je to opravdu nakažlivé:) Jsem šťastná, že tě tu mám. Jsi mojí velkou inspirací. Ráda se od tebe učím.

Ludmila Kratochvílováučitelka lesní MŠ, lektorka jógy

Děkuji za skvělý webinář. Splnil veškerá má očekávání. Krásně se poslouchal, i když bylo už docela pozdě, těch pár hodin uteklo jako nic. Opravdu moc děkuji.

Hana Pospíšilovámaminka

A co když...

Pokud se vám hlavou honí otázky jako "Co když to není pro mě" nebo "Co když už to všechno znám", tak pro vás máme návrh.

Když po webináři zjistíte, že vám vůbec nic nového nepřinesl. Že jste se z našich postupů nic nového nenaučili a je vám zkrátka k ničemu, tak nám do 30 dnů jen napíšete e-mail a my vám vrátíme všechny vaše peníze.