O STRESU BEZ STRESU

Akreditovaný webinář MŠMT v rozsahu 4 vyučovacích hodin

Jak na to, aby děti zvládaly své dny s větší pohodou a klidem?
Co s tím, když je dítě ve stresu celé dny a nezvládá své emoce?
Jak nastavit komunikaci a pravidla ve třídě i doma a být s tím v pohodě?

 

Na co všechno se na webináři zaměříme?

Jak funguje náš mozek ve stresu.
Kde se bere stres u dětí a co s tím – aspekty ovlivňující každodenní život.                     Jak se projevuje stres u dětí – specifika prožívání vzhledem k věku dětí, důsledky akutního i dlouhodobého stresu, práce pod tlakem.                                                    Jakým způsobem snížit stres u dětí – praktické náměty z praxe.

 

Stres může pomoci nastartovat pozornost nebo ji úplně vzít

Webinář  Vám přinese:

  • Schopnost identifikovat stres u Vašeho dítěte a efektivně jej řešit. 
  • Komunikační hry pro rozvoj spolupráce a porozumění emocím.
  • Relaxační tipy, které pomohou uvolnit se Vašim dětem i Vám. 
  • Aktivity, které podporují zdravé sebevědomí dětí a jejich vnitřní štěstí.
  • Hříčky na lepší zvládání emocí, které budou děti bavit
  • Komplexní přístup ke zvládání denního koloběhu v klidu a pohodě.

Hledáte praxí ověřené náměty, díky kterým pomůžete dětem zvládat školu s lehkostí?
S nadšením objevujete nové přístupy ve vzdělávání z pohledu rozvoje mozku?

Tak to jste tu správně! To, co na webináři zažijete, ihned využijete se svými dětmi. Stovky ověřených námětů, které fungují již 9 000 dětí, rodičů i učitelů.
Pojďte do toho a prožijte radost a úspěch Vašich dětí 🙂

Naše 26leté zkušenosti můžete využít i Vy!

Vykročte k pohodě již dnes a rezervujte si místo na webináři.

Za webinář můžete získat po splnění podmínek osvědčení MŠMT.

dyslektický mozek

Co o webináři říkají jeho absolventi?

Děkuji za příjemný a užitečný webinář a těším se na příští středu. S radostným pocitem jdu ulehnout do postele. Děkuji za dobití baterek. Zítra to prodiskutujeme s asistentkou, co dělat, aby se naše Natállka cítila ve třídě ještě lépe. Tyto informace jsem se doposud nikde nedozvěděla a proto jsem moc ráda, že už vím, jak jim to v těch hlavičkách funguje a jak na to reagovat. A hlavně pravidlo, které začnu už od zítra!!! Poukazovat a hodnotit i pozitivní chování, které nám připadá běžné … a méně vyzdvihovat to negativní chování. MOC DÍKY!!! Dobrou noc 🙂
Sandra Sedlákováučitelka ZŠ
Po včerejší webináři jsem plná energie. Rozdávala jsem ji plnými hrstmi své kolegyni, která začala být poslední dobou velmi pesimistická. Samozřejmě, že i s mými druháčky byl den prima. Nálada učitele je velmi nakažlivá 😊. Dnešek se opět povedl. Už se vůbec nebojím na schůzku budoucích prvňáčků, ikdyž vím, že tam určitě budou opět 2 ADHD děti. Asi jsem na ně magnet 😊. S vámi jsem se ale nějak přestala bát. Plno věcí vím, ale včerejší opakování v rámci semináře mi zase osvěžilo paměť. Děkuji i za nové poznatky, které mi pomohly dát další věci do souvislostí. Pořád se učím 😊 a stále víc mě problémové děti zajímají. Už se moc těším na příští týden. Přeji krásný, pohodový den všem a děkuji za vaši práci.
Mgr. Lenka Boudnáučitelka ZŠ
Lidu, webinář Pozornost a nepozornost byl báječný 🙂 Právě jsem doposlouchala a jsem nadšená a šťastná. Už vím proč mě moje Nelinka 9 let často nevnímá. Cítila jsem to již dříve, ale dnešní povídání mě utvrdilo v tom, co cítím již delší čas. Nelinka je velice originální, kreativní a lidská dívenka. A to, že zapomíná věci do školy? Paní učitelka mi sdílí, že si vždy dokáže s lehkostí a radostí poradit. Najde řešení a to je nejdůležitější. Bát dětem oporou a nechtít je předělat 🙂 Kreativně hledat cestičky jak jim zpříjemnit učení hravostí a předat jim své nadšení a chuť pouštět se do nových věcí 🙂 Jsem šťastná, že si dnešní cvičení mohu odnést do svého života a podpořit tak nejen své děti, ale i děti z lesní školky Skřítci z Borovic a děti na mých lekcích dětské jógy.
Ludmila Kratochvílováučitelka lesní MŠ Skřítci z Borovic, lektorka dětské jógy
Vážená Lído, Milado moc děkuji z a webináře, jsem nadšená a s čistým svědomím vám (oběma) musím říct že to byly nejlepší kurzy kterými jsem kdy prošla. Čerpala jsem jako matka čtyř dětí (někdy je to náročnější než plná třída), i jako asistenktka pedagoga. Mnoho tipů jsem již vyzkoušela, na další si brousím zuby. Moc se těším na další setkávání se s vámi alespoň přes obrazovku notebooku a doufám že se za vámi do Brna někdy vypravím osobně 🙂 S poděkováním za váš čas který jste nám věnovaly.
Kateřina Kempnáasistentka pedagoga

Proč stres u dětí a proč webinář?

Zažily jsme to také:

Ty chvíle, kdy vidíte, že Vaše dítko svazuje stres a nevíte, jak mu pomoci. Zaťaté studené ruce, třes a roztříštěná pozornost už jen při zmínce o učení nebo přípravě do školy.

Každodenní vstávání je horor, protože ten strašák škola už je zase tady.

Rádi byste pomohli svým dětem ke zklidnění, ale sami jste ve stresu a v jednom kole.

Už jste vyzkoušeli všechno možné, ale stále hledáte, co by zafungovalo i u Vašeho dítěte.

A tak jsme se začaly zabývat rozvojem mozku a hledat vzájemné souvislosti.

Strávily jsme přes 12 000 hodin u terapií rozvoje mozku,
máme za sebou přes 9700 hodin individuálních lekcí s dětmi
a nesčetně přednášek, workshopů a konzultací s rodiči, učiteli, studenty 🙂

Začalo to vše do sebe zapadat a dávat čím dál větší smysl.
Mozek - stres - vzdělávání - výchova - sebevědomí - sebehodnota.

Pozitivní výsledky se dostavily v poměrně krátkém čase.
Pohoda - rovnováha - klid - pozornost - respektování - vnímání silných stránek.

A nyní je ta chvíle, kdy Vám tyto 26leté zkušenosti chceme předat.
Odhalit praktické tipy, díky kterým objevíte svůj pohodový život
a začnete se ze života radovat.

Věnujte 3 hodiny svého času POHODĚ A RADOSTI, kterou si  NATRVALO vytvoříte díky tipům z vysílání.

dyslektický mozek

Aktuální termíny webinářů:

2. prosince 2021  (17:00–21:00)

20. dubna 2022    (17:00–21:00)

Vámi vybraný termín uveďte prosím v objednávce do poznámky.

Děkujeme a těšíme se na Vás!

 

Mgr. Ludmila Leinweberová