Institut praktické pedagogiky je součástí projektu Active Brain

Individuální konzultace

To jsou rady, zkušenosti, náměty a nápady k tomu, jak mít pohodu ve vztazích i učení. Poradím a podpořím vás  ráda u mne v pracovně v Brně nebo on-line.

  • Trápí Vás, že si nevíte rady se školou?
  • Domácí úkoly a spolupráce s dítětem je výzvou?
  • Řešíte nepozornost i dysporuchy a chybí Vám konkrétní doporučení?
  • Vaše dítě má od všeho trošku a vy řešíte, jak to vše propojit a mít čas i na hraní?
  • Malý předškolák a příprava na školu - chcete vědět na co se zaměřit?
  • Jste na vše sama a cítíte se s dítětem opuštění?

 

Nevíte, jak dál v přípravě do školy, v nastavení pravidel chování, emočních výkyvech u dětí apod.?

Toužíte dostat fungující rady přímo na míru Vašeho dítěte?

Rádi byste měli doma pohodu a zbavili se stresu?

Tak to jste tu správně! Využijte 60 min konzultaci a udělejte první krok!

Oblasti podpory

  • Předškolní pedagogika
    Je dítě zralé na vstup do školy? Jak jej připravit na školní docházku? Zjistíme, na které oblasti se zaměřit.
  • Poruchy pozornosti, problémy kolem ADHD
    Diagnostikujeme mozkovou činnost. Rozumíme dětskému mozku a víme, jak trénovat pozornost a rozkolísané emoce.Poradíme, jakým způsobem se s dětmi učit.
  • DYS poruchy
    Máme praktické tipy, rady a pomůcky, které pomohou. Naučíme Vás, jak dospět k pohodě.
  • Pozornost a paměť
    Zjistíme, kde jej problém a podpořím vás i dítě v procesu učení.
  • Rodina a její fungování, nastavení vztahů mezi sourozenci
    Máme zkušenosti z výjezdů do rodin a víme, jak nastavit rodinnou atmosféru.
  • Osobnostní rozvoj, podpora silných stránek a osobnostního růstu
    Ukážeme dětem, jak najít vlastní hodnotu, zbavit se negativních přesvědčení a být spokojený v životě

Co o nás říkají naši klienti?

Moje první setkání na pracovišti bylo velice náročné a vyčerpávající. Přes 3 hodiny trvající vstupní vyšetření by dalo zabrat i dospělému, natož neposednému malému klukovi, ale dali jsme to. Byla jsem totiž zoufalá a vyčerpaná ze stížností paní učitelky na mého Kubíka. Začalo to snad už první den školy. Nic nám nešlo, byli jsme pomalí, často jsme zapomínali no a poznámky a puntíky (samozřejmě černé) byly na denním pořádku. No, nebudu zdržovat zbytečnými řečmi. Měla jsem dvě možnosti: VZDÁT TO a nechat malé dítě na pospas školní mašinérii a nezájmu, nebo BOJOVAT. Já jsem se doslova se slzami v očích rozhodla bojovat a našla jsem úžasné spolubojovníky a krásné ženy, které mi v tom boji dodnes pomáhají, jsou velice inspirativní a mají nepřeberné množství rad a nápadů jak pracovat s dětmi, jak je povzbuzovat a jak jim zvedat sebevědomí. Ani netušíte, co s dítětem udělá obyčejná pochvala. Škoda, že není od paní učitelky. No, už končím. Mám tady prosezených už skoro 50 hodin v čekárně a nelituji ani jedné minuty.
Andrea Poláčkovámaminka
Do centra jsme nejdříve chodili se synem na Biofeedback kvůli nesoustředění, roztržitosti a dalším věcem. Ale správný vývoj malé osobnosti není jen o stavu mozku, ale i o správné a pozitivní výchově a působení, porozumění dítěti a o vztazích v rodině i mimo ni. Proto jsme se s paní Smutnou domluvili také na individuálních sezeních se synem. Neměl žádné výrazné výchovné problémy,chtěli jsme spíše problémům předcházet a také pracovat na vzájemných vztazích, porozumění a pochopení. Sezení byla přizpůsobená našim požadavkům, byla velmi individuální a osobní, a i když bylo naplánované téma, často se ubralo jinudy, prostě podle toho, co zrovna syna tížilo nebo vyplulo na povrch, což bylo přirozené a nespoutané. Velkou měrou k celkovému výsledku přispělo velmi příjemné vystupování a pozitivní působení, které si nás tímto získalo a co je skvělé, syna to velmi bavilo, těšil se na schůzky, jako by si šel povykládat s kamarádem. Získali jsme zde i mnoho podnětů na způsoby učení, motivaci a přístupů k řešení problémů. Odhalili jsme spolu skryté příčiny jeho chování, začali jsme je řešit, změnili jsme určité způsoby chování, které nebyly úplně tím pravým ořechovým, pochopili jsme spoustu věcí, díky kterým máme teď úžasný otevřený vztah, umíme řešit problémy s větším klidem a porozuměním z obou stran. A to úplně nejúžasnější je, že se tady jakoby začaly rozvíjet a posilovat Šimonovi pozitivní kladné vlastnosti. Prostě z kluka, který měl nálepku rošťák, je milý, vnímavý, citlivý kluk se smyslem pro spravedlnost, co chrání slabší, je obětavý a dokáže bez problémů pomoci. Chce to jen správný přístup a pochopení, k čemuž je mnohdy potřeba nadhled, rada, prostě správné odborné vedení, speciální pedagogika a hravě a prakticky. My jsme Vaši za neocenitelnou pomoc velmi vděční.
Jana Svojáková a Šimon
DCERA NEVYČNÍVÁ A JE "NORMÁLNÍ" ŽÁKYNÍ Dcera navštěvuje centrum již třetím rokem vzhledem k tomu, že jí byly diagnostikovány významné poruchy soustředění a pozornosti. Po třech letech spolupráce s tímto centrem se její schopnost soustředit se a udržet pozornost zlepšila natolik, že přestala ve třídě "vyčnívat" a stala se "normální" žákyní. V centru navštěvuje nejen terapie Biofeedback ale také volnočasový kroužek a pravidelně se učastní i letních příměstských táborů. Pro mě , jako matku, je radost vidět ji pracovat s terapeutkami, které má nejen pro jejich laskavý přístup k dětem, nesmírně ráda. A to je podstatné. Pokroky jsou znatelné a dcera si veškerý čas v centru maximálně užívá.
Katka K